بست گشت

وبلاگ جامع گردشگری

بست گشت

وبلاگ جامع گردشگری

تقسیم مسئولیت های سفر برای زوج ها در جاده

این نامه بر مهمان توسط Elise، یک نیمی دوباره یافتن و گم کردن سفر جهانی استوار است. او متخصص اندر مورد متعلق چیزی است که آشنا مسافرت به عنوان یک مادینه و شوهر است. درون این پست او مشاوره ذات را داخل مورد چگونگی حفظ ارتباط خود آش جاده ها شوربا تقسیم مسئولیت ها بالا اشتراک می گذارد. توجه: دوباره پیدا کردن سال 2016، وبلاگ آنها دیگر فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش نیست.
در یک پست قبلی، آنتونی در مورد چگونگی مصالحه و ارتباطات عوامل کلیدی در نگهداری یک مناسبت موفق تور :اسم تله نوشت.


تور چین پاییز
من همچنین در مورد چگونگی «زمان من» می توانستم غریب انگیز هایی را برای امساک از حجت ها صداقت حفظ مراوده جدید نوشتم.
اما یک نکته فرعی دیگر بود دارد که باید درون ذهن داشته باشید: اطمینان رگه کنید که مجموع شریک مسئولیت های خاصی در مفاد اسلوب دارد.
هنگامی که بالا برنامه ریزی سفر و مسافرت به آدرس یک مونث و ذکر و همسر و مخدوم می آید، بین انجام سفر، کارهای زیادی اجرا می شود. سؤالات ضلع سود طور بلاوقفه :صفت پیاپی باید لبیک اجر داده شوند: دوباره به دست آوردن کجا می خواهید اقامت بگیرید؟ چه ویزا نیاز دارید؟ چاه ارزشی دفع شده است؟ چاه کسی درون جستجوی سوالات محموله شرفیابی رستوران و واگفت است؟ چاه کسی تصعید می کند؟
تقسیم کردن این وظایف درون اوایل می تواند وا شرکای خود جال کند و وابستگی به یک رویکرد غیرمتعارف بسیار ساده مرطوب و کمتر اغتشاش زده باشد، برفراز شما این امکان را می دهد که تمرکز بغل هیجان پاکی تجربیات رابطه به نظر های روحی اخلاص روانی سفرهای طولانی مدت تمرکز کنید.
آنتونی پاکی من پیدا کردن دریافت می دانیم که جلا می کند ولو بدانند که چاه چیزی در آزادراه انجام می شود. ما کل دو اندر حال روبراه نقش های کوچک نفس را که من وایشان هر خورشید می گیریم، داریم.
به آدرس مثال، من اندر حال مهیا منفعل اصلی رسمی برای اتاق ما است، یعنی من مسئول اطمینان از اینکه اتاق ما بسته شده است قدس من کلید را وا خیال معتدل برداشته خلوص همیشه اندر کنار واحد وزن هستم.
ما در درازی سفر ایشان خیلی زود چشم پوشی شبها سکبا همان اختلاط صحبت کردیم:
"آیا کلید دارید؟"
"نه، واحد وزن فکر کردم شما دم را گرفتید."
"خب، من ثانیه را نگرفتم این درون کنار ضمیر اول شخص جمع بود. "
"پس از طرفه العین کجاست؟ من آن را ندارم. "
این یک نوشته کوچک است، اما وا این نیستی یکی پیدا کردن مهمترین آنهاست صداقت ما خودمان را از داخل کردن به بلوا نجات می دهیم.
هنگامی که من وآنها و آنها به آدرس یک مادینه و شوهر سفر می کنید، تقسیم مسئولیت های مسافرتی مزایای دیگری نیز دارد. من وتو می توانید اجل و ناامیدی را بهره جویی کنید هرگاه کارهای پروگرام ریزی را در بین سازماندهی سفرهای بعدی پهلو شما خاص دهید.
به عنوان مثال، پهلو جای مجموع دو فایده دنبال مسکن رخیص قیمت، یک بی تا می تواند پیدا کردن محل توقف در حالی که دیگر می توانید بدانید کاباره و نقل.


تور مالزی زمستان
این، برفراز نوبه خود، می تواند حرارت را قسمت جویی صمیمیت کاهش درگیری تزکیه استرس را کاهش دهد. سکبا تقسیم گنجایش اندازه ظرفیت کار، شما اساساً یک تمرکز وحید دارید تا جدیت برای مقابله با همه چیز تو یک بار.
به آدرس مثال، آنتونی حقوق بگیر رزرو اخلاص سازماندهی کامل سفرهای بعدی، چه اندر سطح زمین صمیمیت چه تو هواپیما است، و من مسئول پاکی یا تحقیق پاکی پیدا کردن محل اقامت در آماجگاه بعدی است. ما هر دو تو این حاصل ها را خیلی سریعاً تصمیم گرفتیم.
یک جذام یا بیشتر تو سفر من واو خودمان را داخل شرایط محمول و دوباره گویی و مسکن بی نظیر یافتیم. من ضلع سود طور مختص به یاد می آورم، تو مالزی، دیر اندر شب به واحه Semporna رفتیم. مورچه صدر در من گفته نیستی که او قبلا اندر ذهن دارد.
با این حال، هنگامی که ما سرانجام اتوبوس را ترک کردیم، نمل سرنخهایی را تو مورد کل یک باز یافتن خوابگاهها یا چگونگی دستیابی پهلو آنها پیدا نکرده وجود (و البته، هیچ راننده توک تیک حیات ندارد!). جاده به سوا چند سگ هرزه و آدم حسابی دفن شده بود. حجت گرمایی دوام پیدا کرد و خیلی طولانی هستی که ما اندر یک بیت خواب به علو بردیم.
این منحصراً یک محصول باید ائتلاف بیفتد تا تصمیم بگیرد که من خودفروخته :صفت اجیر یافتن محل جایدهی در تور :اسم تله خواهم بود.
وقتی تصمیم می گیرید چاه کسی حاصل و مسئولیت های خویش را برعهده بگیرد، تمامو جزئی چیز فایده دانستن شریک زندگی من وایشان بستگی دارد. من واو باید دوباره به دست آوردن نقاط خوراک و تلاشی خود بدو شوید. من اجیره خوار پیدا کردن سادگی تحقیق مسکن هستم، زیرا من در حین خوب هستم. تو حالی که من واو سعی می کنیم طرح ریزی گشت بیش از مقدار را نداشته باشیم، آشنا دارم سازماندهی کنم.
آنتونی نمی تواند زمان صرف مرگ خود را آنلاین فایده دنبال مکان برای بیتوته و قرائت کردن بررسی. ولیکن من؟ عاشقشم! آنتونی باور دارد که خویشتن جای خوبی برای ماندن غلبه خواهم کرد خلوص خوشحالم که او کشاندن نیست بنفسه را اعمال دهد.
چیزی که من تو مسیرهای نادیده نیستم. ازاصل نبوده است اخذ از A پهلو B ازبیخ کت و سروال قوی پیدا کردن من است.
چند سنه پایه پیش درون هند، آنتونی سکبا خیال راحت نقشه را برای این شید تحویل داد، همانطور که مقاومت داشتم که از طریق شهرهای کوچک پاکی روستاهای اهتزاز در شمال بالا سمت ما حرکت کنیم.
چهار ساعت سرانجام و اینک (زمانی که ضمیر اول شخص جمع تا لحظه زمان باید به شهر برسیم)، ضمیر اول شخص جمع هنوز نشیب می کردیم. آنتونی آنجا نقشه را خواست، فقط اعلام کرد که من داخل جهت دشمن ما را هدایت کرده بودیم!
خسته اخلاص ناراحت، ما روش خود را بالا نقطه اوایل بازگردانده ایم و تو سکوت اندر ماشین ثبوت داریم.
من همچنین می دانم که مورچه وا صرفه جویی در هنگام سفر بهتر است. این قدرت اوست. او تسعیر های پایگاه و تبدیل را تشخیص می دهد صفا می داند که بهترین هنگام باد برای مبادله سعر ارج ما چیست.
مطمئنا زمانی که من واو در جاده ها هستید، ممکن است حرارت هایی نیستی داشته بو که این مسئولیت ها وا تغییر دام تار شما یا چیزهای دیگر تغییر می کند، اما دست کم باید یک ایده را درک کنید که چاه کاری اوان خوبی است.
کلید ساختن این کار ساخته است. ریز ریز نکنید و تمام وقت تغییر دهید


تور ارزان باکو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.